Наближається новий 2019 рік, і він несе зміни у всіх сферах людської діяльності, і веб-дизайн не виняток. Що нового з'явиться в сфері дизайну інтернет-проектів? Чим керуватися, щоб створювати кращі дизайни сайтів? Про це ми розповімо в сьогоднішній статті.
Те, що радувало відвідувачів в попередні роки, сьогодні вже застаріло і навіть дратує читача, людям хочеться чогось нового, свіжого і тому веб-дизайнери активно працюють в цій сфері, удосконалюючи і переробляючи сторінки.
Відхід від стандартів
Стандартні рішення дозволяють створити сторінку з впорядкованим простором, що істотно спрощує для відвідувачів сприйняття інформації, але, на жаль, обмежує фантазію дизайнерів. Зараз можна відійти від стандартів і дати волю уяві. Відмова від шаблонів і стандартів зможе істотно вплинути на ресурс і підняти його на новий щабель.
Цікава навігація - запорука успіху
Звичайна горизонтальна навігація - це досить просто і банально, так практично у всіх. Відвідувачі люблять нестандартні рішення. Мало просто перегорнути сторінку зверху вниз, сьогодні людина хоче бачити динаміку, спливаючі вікна, анімації. Тому оригінальна і незвична навігація - це ваш щасливий квиток.
Картки товару залишаться на колишньому місці
Сьогодні практично всі інтернет-магазини використовують інформативні і наглядні картки товарів для презентації своєї продукції. В наступаючому році вони нікуди не дінуться, так як зрозуміле зображення і опис купованого товару, задовольняє відвідувача.
Людині важливо бачити, що він купує, тому краще продумайте, як ефективно презентувати товар.
Хочете привернути увагу? Використовуйте спліт-макети
Спліт-макет - прийом, який передбачає поділ екрану на дві контрастні зони. Це досить популярний метод для односторінкових сайтів. Ви ефективно ділите простір, виділяючи ту інформацію, на якій необхідно сконцентруватися і донести до споживача.
Веб-дизайнери успішно використовують такий формат, так як він:
- привертає увагу відвідувача;
- вигідно грає з контрастом сторінки;
- пропонує новий, незвичайний формат.
Використовуємо великі і помітні шрифти
Даний метод вже був популярний кілька років тому і в 2019 дизайнери вирішили повернутися до нього. Головне правильно розставити акценти - великі, кричущі заголовки чіпляють, а значить, точно привернуть увагу потенційних клієнтів.
Які кольори і відтінки будуть в тренді?
Як показують останні тенденції, в 2019 популярним буде колір ультрафіолет і всі його відтінки. Людям подобаються яскраві фарби, і якщо в поточному році їх тільки починали використовувати, то в наступаючому вони досягнуть свого апогею.
Як використовувати негативний простір?
Негативний простір, а саме його використання, теж стане трендом 2019. Якщо раніше він залишався білим, щоб домогтися ефекту мінімалізму, то зараз він повиннен бути яскравим. Можна використовувати барвистий фон, геометричні фігури і цікаві візерунки.
Висновок один - в 2019 році в тренді будуть яскраві і помітні сайти, тому вперед наповнювати мережевий світ фарбами.